Введені логін і/або пароль є невірніми. Спробуйте, будь ласка, ще раз.
Перенаправлення...
rss
останні новини
головна новина
3 липня 2016 року

Протаса відпустили під заставу

 

... · далі
0

3 липня 2016 року
У Кіровограді дітей возив мотоцикліст, вміст алкоголю у крові якого перевищував норму в 15 разів... · далі
0
3 липня 2016 року

Кіровоградські копи знайшли напівпритомну дівчину з пакетом на голові

... · далі
0
2 липня 2016 року
Для екс-керівника Держсанепідслужби області просять арешт і заставу... · далі
0
2 липня 2016 року

Кіровоградські копи ганялися за ВАЗом, в якому знайшли гранату (ФОТО)

... · далі
0
2 липня 2016 року

На трасі  Знам’янка-Луганськ-Ізварине змінять рух транспорту 

... · далі
0
2 липня 2016 року
16-річний злодій з Олександрійського району обікрав спортсменів... · далі
0
2 липня 2016 року
Поблизу Петрового місцеві жителі натрапили на боєприпаси... · далі
0
2 липня 2016 року

За стрілянину житель Новоархангельська відсидить 3 роки 

... · далі
0
2 липня 2016 року

Кіровоградць забрав “Москвич” у п’яного водія 

... · далі
0
1 липня 2016 року

Копи ганялися за екс-мером Кіровограда (ФОТО)

... · далі
1
останні новини
Новости Кино и ТВ
Загрузка...
Загрузка...
программа телепередач на сегодня

весь Кіровоград - головний інформаційний ресурс регіону медіа-группа Весь Кіровоград
048587655
головна
політика
економіка
суспільство
наука і культура
спорт і дозвілля
фотогалерея
афіша
кіровоград бізнес
журнал «ланруж»
прогноз погоди

влажн.:

давл.:

ветер:

влажн.:

давл.:

ветер:

влажн.:

давл.:

ветер:

влажн.:

давл.:

ветер:

влажн.:

давл.:

ветер:

гороскоп на сьогодні
курс валют
Курсы валют на PROext
22 квітня 2010 року
Нацрада дозволила трансляцію московських каналів! Нацрада з питань телебачення і радіомовлення дозволила трансляцію на території України російського телеканалу "РТР-Планета", - пише "Українська правда".

Як повідомила прес-служба відомства, 21 квітня Нацрада на своєму засіданні ухвалила рішення про доповнення до переліку програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення, а ретрансляція - не обмежується на території України.

Крім "РТР-Планета" до цього переліку також було включено російський телеканал "ТVСІ" (міжнародний канал "ТВ-Центр") та ізраїльський канал "Теледев'ять".

"У наших служб немає ніяких зауважень щодо адаптованості програм і передач цих телеканалів до українського законодавства", - сказав глава Нацради Володимир Манжосов.

Як відомо, телеканал РТР-Планета відноситься до "Всеросійської державної телевізійної і радіомовної компанії".

Раніше, Нацрада вимагала від РТР спростувати неправдиву інформацію про Україну, що прозвучала в ефірі телеканалу.

Зокрема, телеканал поширював інформацію про існування у Київській області приміщень для утримання в'язнів ЦРУ і участь українських громадян у російсько-грузинському конфлікті.

Також Нацрада вимагала спростування інформацію, що прозвучала у фільмі "Голод - 33. Невыученные уроки истории".

Телеканал "ТВ-Центр" контролюється мером Москви Юрієм Лужковим.
Ще нема коментарів до цього матеріалу. Будьте першим!
Для того, щоб залишити коментар, ви повинні авторизуватися.